קניית גנרטור בזמן שיפוצים

תוכן עניינים

גנרטורים הם דרך טובה לחסוך כסף בטווח הארוך. אבל, לעת עתה, הם יקרים יותר מקניית חדש. הדבר החשוב ביותר לגבי גנרטורים הוא כמה זמן הם מחזיקים מעמד. אם אתם קונים גנרטור שמחזיק מעמד ל-10 שנים, אז זה שווה את ההשקעה. ישנם סוגים רבים ושונים של גנרטורים הזמינים היום בשוק ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. לפני קבלת החלטת הרכישה, עיין בכמה ביקורות של צרכנים כדי לראות איזה גנרטור הכי מתאים לך. מכירות הגנרטורים עלו ב-58% בשנה האחרונה. זאת בשל הביקוש הגובר לגנראטורים קטנים, ניידים ויעילים יותר. המכירות של גנרטורים נמצאות במגמת עלייה גם בגלל הביקוש לדגמים ניידים ויעילים יותר. הסיבה לכך היא שהצרכנים מודעים כעת לצורך בכוח חירום כאשר קורים אסונות טבע. לדוגמה, במהלך הוריקן הארווי, הייתה עלייה משמעותית במכירות של גנרטורים מכיוון שאנשים היו מודעים לכך שהם יזדקקו להם כשקורים אסונות טבע.

מכירות של גנרטורים

דוח זה מספק סקירה מקיפה של השוק העולמי של גנרטורים. הוא כולל ניתוח של המניעים והמעצורים העיקריים שמעצבים את השוק, כמו גם תחזית לשנת 2026. מכירות גנרטורים בצפון אמריקה היו בשווי של 1.2 מיליארד דולר בשנת 2018. מכירות גנרטורים ניידים היו בשווי של מיליארד דולר, בעוד שמכירות גנרטורים נייחים היו בשווי 200 מיליון דולר. המכירות ימשיכו לגדול בהתמדה במהלך חמש השנים הבאות, כאשר הצמיחה מונעת על ידי ביקוש הגובר לגנראטורים ניידים ומקורות כוח נייחים בכלכלות מתעוררות כמו סין והודו. עד 2026, סך מכירות הגנרטורים צפויים להגיע ל-3 מיליארד דולר, כאשר מכירות הגנרטורים הניידים יגיעו ל-2 מיליארד דולר ומכירות הגנרטורים הנייחים יגיעו ל-500 מיליון דולר. עם הדאגה המוגברת מטביעת הרגל הפחמנית, אנשים מודעים כעת יותר לצריכת החשמל שלהם. בתגובה לכך, גנרטורים של חשמל סולארי צוברים פופולריות. גנרטורים סולאריים הפכו לחלק הכרחי בחייהם של אנשים רבים. הם משמשים אנשים פרטיים וחברות לייצור חשמל נקי לבתיהם או לבנייני משרדים שלהם.

מכירות של גנרטורים נמצאות בשלב צמיחה גבוה כאשר יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות שהמכשירים הללו יכולים להציע. גנרטורים מספקים יתרונות רבים למי שמשתמש בהם. הם עוזרים להפחית את חשבונות החשמל, לשמור על הסביבה ולשפר את איכות האוויר. הם גם עוזרים לשמור על בתיהם מפני פליטות פחמן הנובעות משריפת דלקים מאובנים כדי להפעיל את בתיהם. מכירות הגנרטורים עלו משמעותית בשנים האחרונות. עם הופעת הטכנולוגיות החדשות, יש הרבה יותר ביקוש לגנראטורים שניתן להשתמש בהם למטרות שונות. בנוסף לכך, הם הופכים לזולים ונגישים יותר לצרכנים באופן כללי. המכירות צפויות להמשיך ולגדול בשנים הקרובות ככל שיותר אנשים ירכשו אותן כמקורות כוח ניידים ושימושים אחרים כמו קמפינג או היערכות לשעת חירום.

גדלים שונים של גנרטור לקנייה

מכירות גנרטורים גדלו עם השנים. יש לכך סיבות רבות, כמו אנשים שרוצים לייצר יותר חשמל, אנרגיה סולארית משתלמת יותר, ועליית המסחר האלקטרוני. מספר הגנרטורים שנמכרו בצפון אמריקה גדל מ-7 מיליון ב-2010 ל-8.2 מיליון ב-2018. גם המחיר הממוצע לגנרטור עלה מ-1,200 דולר ל-1,500 דולר באותה תקופה. גנרטורים משמשים למגוון מטרות כמו הפעלת בתים ועסקים בזמן הפסקות חשמל ואסונות או הפעלת קהילות מרוחקות שאין להן גישה אמינה לחשמל.