בניה קלה למגורים

תוכן עניינים

בניה קלה למגוריםבניה קלה למגורים

בניה קלה למגורים הוא הפתרון לכל מי שמתלבט אם לעבור דירה בזמן הקרוב, או לחדש את הבית שלו. בניה קלה מאפשרת לנו להנות מחידוש המבנה, או רכישת מבנה חדש לחלוטין מבלי לקרוע את הכיס או לקחת משכנתא של שנים. בניה קלה היא בניה מסוג שונה ממה שהכרתם עד עכשיו, האם זה אומר שהיא פחות טובה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בניה קלה. 

 

בניה קלה למגורים – תוספת בניה קלה

חושבים לחדש את הבית? האם אתם יודעים כמה עולה שיפוץ היום? אפילו אם אתם רוצים לסגור חדר בבית, או לחדש את המקלחת, ייתכן והוצאה כזאת יכולה להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים. שלא נדבר על הבלגן שיש בבית בזמן העבודה וגם לאחריה, שלא נדבר על מה תעשו עד שיסתיים השיפוץ. בדיוק בשביל זה יש בניה קלה. תוספת בניה קלה למגורים קיימים הינה פופולרית מאות. בניה קלה היא בניה באמצעות חומרים חדשניים אשר מיוצרים במפעל ולא כמו בטון – על המקום. אמנם הבניה המסורתית היא דבר אשר נמצא בנו וקשה לנו מאוד להסתגל למשהו אחר (במיוחד לדור הבוגר יותר), אך בניה קלה היא בניה אשר תתפוס תאוצה בשנים הקרובות ואפילו תחליף את הבניה המסורתית.

בניה קלה למגורים – יתרונות

לבניה קלה יתרונות רבים, חשוב לציין שבניה קלה יכולה למעשה להיות תחליף לגמרי של בניה מבטון. זאת אומרת שבניה קלה אינה רק תוספת למגורים אלא גם יכול להיות מבנה שלם אשר יהיה קיים רק מבניה קלה. הנה מספר יתרונות של בניה קלה:

 

מחיר

כמה עולה בית היום? כמה עולה תוספת בניה מבטון היום? הון תועפות. יש סיבות שונות לכך שמחירי השיפוצים והדיור כל כך גבוהים בשנים האחרונות, אך לא בשביל זה התכנסנו. המחיר אותו תשלמו על בניה קלה יכול להיות כמחצית ממה שהייתם אמורים לשלם בפועל, הסיבה לכך היא שהחומרים הרבה יותר זולים, יש צורך בפחות פועלים, וזמן העבודה מופחת באופן משמעותי. 

 

זמן עבודה

אתם קמים בבוקר בזמן שיפוץ ועוד פעם דופקים לכם בדלת ב-7 בבוקר, הגיע השיפוצניק. יום ועוד יום עבור ודבר לא זז, ככה זה בניה מבטון. כאשר מדובר על בניה קלה, כמעט כל החומרים מגיעים בשלמותם ביום העבודה. כל מה שנותר לעשות הוא למעשה לחבר את החלקים, לבחון את התשתיות, ולעשות גימורים ועיצובים. זמן העבודה של בניה קלה מהיר הרבה יותר מאשר בניה מבטון. לכן גם המחיר הוא בהתאם למהירות העבודה והצורך בפחות העסקה של פועלים.

 

ניקיון

מי מאיתנו שחולה ניקיון בוודאי יקבל את היתרון הזה בחיבוק גדול. כאשר אנו משפצים את הבית תמיד יש בלגן, מלט עף על הרצפה, צבע בכל מקום, הכל הרוס ומלא אבק… זה לא חייב להיות ככה! בניה קלה מאפשרת לנו להנות מבניה רגועה יותר, נקייה בהרבה ולא צריך את כל מה שאנו כבר מכירים מבניה מבטון, אז אם אתם חולי ניקיון תדעו שיש פתרון בשבילכם.

בניה קלה למגורים – בחירת חברה מומלצת

הדבר הכי חשוב הוא לבחור חברה באופן חכם, ישנן הרבה חברות אשר מתמחות בבנייה קלה. תחילה יש לשים לב שאכן מדובר על חברה שיש לה רישיון, ללא רישיון של החברה לא תוכלו לקבל היתר בניה. לאחר מכן עליכם לבחון את הניסיון הקודם של החברה, לראות שיש לה אתר מסודר, ולקרוא חוות דעת אודות שירותי החברה. כמובן שללא ייעוץ אתם לא חותמים על שום דבר, הגיעו לפגישה מול הגורמים הרלוונטים, בחנו את הכימיה ביניכם ורק אז תוכלו להחליט האם החברה הזו מתאימה לכם או שעדיף לחפש חברה אחרת.

קבלן בניה קלה ב{CITY}