מדוע משתלם לקבלן לבצע תכנית של תמ"א 38 או פינוי בינוי?

תוכן עניינים

אנשים לא עושים דברים בחינם. האם ראיתם פעם מוסכניק המבצע תיקון ברכב בחינם? האם ראיתם פעם טכנאי מחשבים אשר לא לוקח כסף על תיקון מחשב? האם ראיתם פעם עורך דין המייצג אדם ללא תשלום? אם כן מדוע אתם חושבים שקבלן יעבוד בחינם על פרויקטים של תמ"א 38? אתם צריכים להבין כי קבלנים לא מבצעים את הפרויקטים הללו בחינם אפילו שהם לא מקבלים תשלום מהדיירים על שיפוץ או בניית הבית החדש בתמ"א 38. מה שאתם צריכים להבין זה שהקבלן בונה עוד שתי קומות חדשות בפרויקטים של תמ"א 38 ובקומות הללו יש לפחות ארבע דירות. את ארבע הדירות הללו הקבלן מוכר ברווח גדול ומכאן הרווחים שלו. לכן במרכז יש יותר תוכניות של תמ"א 38 וזאת מכיוון ששווי ארבע הדירות הללו הוא גבוה יותר מאשר בפריפריה. לכן עליכם לזכור כי הקבלן לא עובד בחינם אלא מרוויח יפה מאוד מן הדירות החדשות שהוא בנה.

אל תבחרו קבלן לתמ"א 38 מבלי לקבל עליו המלצות

אם אתם רוצים להתניע פרויקט של התחדשות עירונית בירושלים אתם חייבים לבחור את הקבלן בחכמה. עליכם להבין כי ככל שהקבלן יהיה ברמה יותר גבוהה כך הוא יענה על הצרכים שלכם בצורה יותר מקצועית. לכן עולה השאלה איך אנו יכולים לבחור את הקבלן הטוב ביותר לביצוע הפרויקט וזאת מכיוון שככל שנבחר קבלן יותר טוב כך הבנייה תתנהל בצורה יותר מקצועית. לכן כאשר אתם באים לבחור קבלן בנייה לפרויקטים של תמ"א 38 אתם צריכים לקבל עליו המלצות. בקשו מן הקבלן לדבר עם לקוחות אחרים שהוא בנה להם את הבניינים ושמעו מהם האם הקבלן הוא מקצועי והאם כדאי לעבוד עמו.

לכו וראו בניינים אחרים שהקבלן בנה לאורך השנים

היכנסו לאתר ולמדו עוד על פרויקטים של תמ"א 38. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא די לקבל המלצות על הקבלן לפני שאתם בוחרים בו אלא אתם צריכים גם ללכת ולראות פרויקטים קודמים שהקבלן בנה. ברגע שתראו את הפרויקטים הללו תוכלו לדעת אם הקבלן מקצוען אמיתי והאם אפשר לסמוך עליו במלאכה הקשה של  בניית בית הפרויקט תמ"א 38. אם אינכם יודעים אילו פרויקטים קודמים הקבלן בנה לאורך השנים מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשאול את הקבלן ואז הוא יגיד לכם ואתם תוכלו ללכת ולראות את הבניינים האחרים שהוא בנה לאורך השנים וכך תדעו האם לבחור בו או בקבלן אחר.