טופס 4 לדירה חדשה: הדגשים החשובים לביצוע

תוכן עניינים

טופס 4 מדירה חדשה הוא הטופס אותו ממלא המשכיר לאישור הסכם השכירות של השוכר. זהו מסמך משפטי שצריך לחתום על ידי שני הצדדים והוא מתאר את תנאי ההסכם שלהם. הטופס כולל מידע על דמי השכירות, הפיקדון ועמלות נוספות. השוכר צריך לחתום על טופס זה על מנת שיהיה תקף. אם יסרבו, הם לא יוכלו לגור בדירתם החדשה שכן הדבר יפר את הסכם השכירות שלהם.

טופס 4 לדירה חדשה הוא מסמך שמולא על מנת להראות לבעל הדירה כי אתה כשיר כלכלית ומשפטית להשכיר את הנכס. זה כולל את ההכנסה שלך, ניקוד האשראי שלך ופרטים אחרים. טופס 4 יכלול את פרטי ההתקשרות שלך, מספר תעודת זהות ומספר רישיון נהיגה וכן את מצב התעסוקה שלך. כמו כן, תצטרכו לספק הוכחת הכנסה, שיכולה להיות בצורת תלושי שכר או החזרי מס. אם יש לך חובות כלשהם, כגון הלוואות לסטודנטים או יתרות בכרטיסי אשראי, תצטרך לספק מסמכים המעידים על כך שהם שולמו במלואם.

טופס 4

טופס 4 הוא טופס הנדרש על ידי המחלקה לשימור ופיתוח דיור (HPD) בעת הגשת בקשה ליחידת דיור להשכרה. הטופס ידוע גם כטופס F4 או HPD-40A.

יש לספק את המידע הבא בטופס:

– שם המועמד

– כתובת מקום מגוריו האחרון של המבקש

– שם וכתובת של אדם לפנות במקרה חירום

– מספר תעודת זהות של המבקש

– תאריך הלידה של המבקש

– מספר רישיון הנהיגה של המבקש, אם קיים

– המעסיק הנוכחי של הפונה, אם קיים, לרבות כתובת ומספר טלפון; או שם וכתובת בית הספר, אם המבקש הוא תלמיד; או עצמאי; או מובטל. אם הוא מובטל, על המבקש לספק את הסיבה לכך

למה טופס 4 כל כך חשוב?

טופס 4 הוא טופס שהמשכיר נותן לשוכר בעת כניסתו לדירה. הוא מכיל מידע על מצב הדירה, כל תיקון שצריך לעשות והאם מותר להכניס חיות מחמד או לא. טופס 4 הינו הסכם שכירות. זה משמש בדרך כלל את בעלי הבית כדי להשכיר את הנכס שלהם לשוכרים. בטופס 4 יש חלקים רבים אותם יש למלא ולחתום על ידי שני הצדדים להסכם. סעיף זה יספק הקדמה לטופס 4 מדירה חדשה ולחלקיו אותם יש למלא ולחתום. טופס 4 הוא מסמך שהמשכיר ימסור לך לאחר חתימת חוזה השכירות. זו בעצם קבלה על הפיקדון ששילמת והפיקדון. טופס 4 יכיל בדרך כלל את המידע הבא:

– סכום הפיקדון,

– התאריך שבו הוא התקבל,

– שם האדם המקבל אותו,

– תיאור של כל נזק או בעיה בדירה, וכן

– חתימה משני הצדדים.