הדפסות תלת מימד – לא מהעולם הזה

תוכן עניינים

הטכנולוגיה מאפשרת לנו לבנות דברים מופלאים באמצעות כלים מתקדמים שעד לא מזמן הם היו רק בגדר מדע בדיוני. היום אפשר לבנות דגמים של מבנים ומוצרים שנמצאים בקובץ במחשב ולהוציא אותם אל הדפסה בתלת מימד בצורה איכותית ומדויקת למדי! הדפסות תלת מימד זה דבר חדש יחסית ששינה את פני העולם בהמון היבטים ושטחים. היום משתמשים במדפסות תלת מימד בכדי לייצר סקיצה ראשונה למודלים של מוצרים, מבנים ואפילו פרטי הנעלה או תכשיטים.

דרך המימד הרביעי תוכלו להזמין שלל מוצרי הדפסה בתלת מימד מרהיבים, כשבגולת הכותרת עומדת לה בגאון מנורת הירח המפוארת שלנו.

 

מהי מנורת הירח של המימד הרביעי?

מנורת הירח היא מנורה שבנויה בטכנולוגיה מתקדמת של תלת מימד, והיא מכניסה המון אור רומנטי לאווירה בחדר. מדובר בפריט שנוצר במדפסת תלת מימד ואליו מחובר גוף תאורה פנימי, עם אפשרות לצרף תמונה שתואר מבפנים ותהיה נשקפת החוצה באפקט ויזואלי מרהיב.

תוכלו להזמין מנורות ירח בהזמנה אישית עם ההתאמות שלכם. המנורה מגיעה בשלל צורות כאשר המאפיין המשותף שלהם זו צורת ירח או לב עם תבנית פניו של גוף השמיים המרהיב של כדור הארץ, כשאליו תוכלו להכניס תמונה שלכם או כיתוב מיוחד שאתם רוצים להקדיש. מנורת הירח יכולה להאיר ב16 צבעים שונים ואתם בהחלט יכולים לשנות ולהחליף את הצבעים כאוות נפשכם דרך שלט רחוק.

 

למי כדאי להזמין מנורת ירח תלת מימדית?

את מנורת ירח העשויה בטכנולוגיית הדפסה בתלת מימד אפשר להגיש בתור מתנה מקורית ומופלאה לכל מי שאוהבים. זה יכול להיות נהדר לכבוד בן או בת הזוג שלכם. במקום להפתיע עם הדברים הרגילים והמשעממים, כמו תמונה עם מסגרת בנאלית, למה שלא תביאו רעיון אחר לגמרי למסגרת התמונה? אם יש לכם תמונה רומנטית שלכם יחד תוכלו להכניס אותה אל מנורת הירח, שתשמש במקום מנורת לילה בחדר השינה שלכם, והיא תאיר לחדר באור נוגה ורומנטי במיוחד שיכניס אתכם לאווירה קסומה.

מנורת ירח אפשר גם להקדיש כמובן לכבוד יום האם או לאדם אהוד במיוחד. בני נוער שרוצים לעשות שמח לאמא שלהם יוכלו לקנות להן מנורות ירח דרך המימד הרביעי, עם משפט שיזכיר להם תמיד את הקשר המשפחתי האדוק והמרגש.

 

אילו עוד דברים אפשר להזמין דרך המימד הרביעי?

דרך המימד הרביעי, חברה העוסקת בפיתוח והזמנות של מוצרים שנוצרו דרך הדפסה בתלת מימד ובראשם מנורת הירח המפורסמת והמהוללת, תוכלו להזמין עוד מגוון מודלים בתלת מימד בהזמנה ובהתאמה אישית. אם יש לכם רעיון שאתם רוצים להוציא אותו מן הכוח אל הפועל, מן הסרטוט שיש לכם על הדף אל מודל ממוחשב ומשם למוצר פיזי גמור, תוכלו לעשות זאת בצורה הכי טובה שיש דרך המימד הרביעי. גלו את הצד המואר של הטכנולוגיה בתלת מימד!