הדברה לבניינים – איך עושים זאת בצורה נכונה?

תוכן עניינים

המזיקים השתלטו על הבניין שלכם? הפתרון היחיד שעומד לרשותכם הוא לבצע הדברה. הדברה לבניינים אמורה לחסל את כל המזיקים הקיימים, ולמנוע הופעה של מזיקים אחרים. כך תוכלו להיות בטוחים כי לא תצטרכו להתמודד שוב עם מזיקים בבניין עצמו או בדירות השונות. האינטרס של ביצוע הדברה בבניין הוא אינטרס של כלל הדיירים, לא משנה באיזה קומה הם גרים. הרי המזיקים שנמצאים בתוך הבניין יכולים בדרך כזאת או אחרת להגיע לדירות עצמן. ברגע שהבניין יהיה נקי ממזיקים, גם אתם תוכלו להיות רגועים שהם לא יופיעו בדירות השונות. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מקבלים שירותי הדברה בבניין שלכם?

 

בחירה נכונה של מדביר מוסמך

המון אנשי מקצוע שונים מציעים שירותי הדברה לבניינים מכל סיבה שהיא. אתם מבחינתכם אמורים להיות בטוחים כי את האחריות אתם מפקידים בידיים הנכונות. תרצו לדעת כי המדביר שמגיע אליכם לבניין יהיה מדביר עם קבלות. כזה שיבטיח לכם כי אחרי שהוא מסיים את העבודה המזיקים לא יופיעו פעם נוספת. הרי אם המדביר לא יעשה עבודה מעולה, זה רק עניין של זמן עד שהמזיקים יחזרו להטריד אתכם שוב.

 

הטיימינג שבו תבצעו את ההדברה

מכיוון שהבניין מלא באנשים חשוב מאוד לבחור את הטיימינג הנכון לבצע את ההדברה. הדברה לבניינים לרוב מתבצעת בשעות הבוקר המאוחרות, כאשר רוב דיירי הבניין נמצאים בעבודה. אי אפשר למצוא טיימינג ספציפי שבו כל הדיירים לא יהיו בבניין עצמו, הסבירות לכך היא אפסית. עם זאת כן תוכלו למצוא זמן מסוים שבו רוב הדיירים יהיו בסידורים שלהם. המשמעות היא שלא יהיו כאלה שיפריעו למדביר בזמן ביצוע העבודה עצמה.

 

תיידעו את הדיירים על ההדברה

הדברה לבניינים היא חשובה מאוד, בטח אם הבניין סובל מבעיית מזיקים. למרות זאת חומרי ההדברה עשויים להיות מזיקים עבור אנשים שונים. האחריות שלכם תהיה ליידע את כל שאר הדיירים האחרים בדבר ההדברה. המדביר מבחינתו יהיה מחויב לשים שלט שבו הוא מסביר עם אילו חומרים הוא השתמש. ההדברה יכולה להיות מזיקה לתינוקת או לבעלי חיים שנמצאים אצל דיירי הבניין. לכן אם תיידעו אותם שמבצעים הדברה בבניין זה ימנע מצבים שונים של אי נעימות.

 

אל תדבירו כאשר יהיה מאוחר מידיי

בהקשר של הדברה לבניינים מוטב שתמיד תקדימו תרופה למכה. הרי אף אחד מהדיירים לא ירצה למצוא את עצמו חי בבניין שמסתובבים בו מזיקים חופשי. רוב הבניינים מזמינים מדבירים מנוסים פעם אחת בשנה להדברת הבניין. ברגע שמזמינים מדביר פעם אחת בשנה זה מאפשר למנוע את הופעת המזיקים. הדברה איכותית שמתבצעת פעם אחת בשנה תהיה אפקטיבית למשך כל השנה עצמה. אם תקפידו לעשות זאת מבלי לפספס, הבניין שבו אתם מתגוררים יהיה נקי ממזיקים.