אילו שערים הכי מתאימים למושבים וקיבוצים 

תוכן עניינים

שערים למושבים וקיבוצים נועדו כדי לשמור על ביטחון התושבים ולדעת בכל פעם מי הם האנשים אשר נכנסים למושב או לקיבוץ שלכם. בכדי לעשות את הבחירה הנכונה עליכם לשקול את כל הצעדים, את היתרונות והחסרונות בבחירת כל סוג שער. יש היום מגוון רחב של אפשרויות אשר תלויות כמובן בתקציב אותו נותן הועד. ריכזנו לפניכם את היתרונות של כל סוג שער.

 

יתרונות של שער חשמלי

שער חשמליים מהווים אמצעי בטיחותי ברמה גבוהה יותר מאשר שערים ידניים. השערים יכולים להתאים לכניסה לתוך המושב או הקיבוץ עצמו. מלבד לכך, כל אחד יכול להתקין בתוך המבנה האישי שלו שער חשמלי, בכניסה לחניה, בכניסה למפעל ובכניסה לבית. כמו כן, שער חשמלי מצריך פחות טרחה והוא יכול לזהות את מספר הרכב אשר רוצה להיכנס. כאשר מדובר על מושב או קיבוץ, ניתן לרכז את כל מספרי הרישוי של המתגוררים במקום או שכל תושב יכול להחזיק בשלט אשר יכול לפתוח את השער. היתרון של שער חשמלי הוא שאתם לאו דווקא חייבים איש ביטחון אשר יעמוד בכניסה ברגע בו יש לכם את הציוד הנדרש לפתיחת השער.

 

היתרון הגדול ביותר הוא ששער חשמלי מונע מזרים להיכנס אליכם למושב, אלא רק מי שמורשה יוכל להיכנס. מלבד לכך, שער חשמלי הוא גורם התראה. זאת אומרת, מי שרוצה בסופו של דבר להיכנס למושב או לקיבוץ שלכם יעשה את כל המאמצים לצערנו. עם זאת, שער חשמלי מהווה התראה אשר חוסם מלכתחילה את הרצון לנסות אפילו. מדובר על מגנון מתקדם אשר יכול גם לכלול בהתקנה שלו מצלמות אשר מאובטחות על ידי אנשי ביטחון בקיבוץ או במושב או חברה שפועלת לשמירת המרחב שלכם. כמו כן, יש לכם מגוון רחב של אפשרויות בחירה, תוכלו לראות את כל האפשרויות שיש לכם באמצעות כניסה לאתר של תהל שערים.

 

יתרונות של שער ידני

היתרון הגדול של שער ידני יבוא לידי ביטוי במחיר אותו תשלמו. שער חשמלי דורש הרבה יותר תחזוקה, במיוחד במקום שאין מקור חשמל אליו ניתן להתחבר. במקרים כאלה אנחנו נצטרך ליצור תשתית חשמל. אם תיכנסו לאתר של תהל שערים תוכלו לראות את כל חומרי הגלם בהם אנחנו משתמשים. גם כאשר מדובר על שערים ידניים תוכלו לראות את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות. יש לכם חומרי גלם שונים כמו אלומיניום, מתכת ועוד. בחירה של חומר גלם זול לאו דווקא מבשרת על פחות ביטחון.

 

כמה זה עולה לנו?

ברגע בו תיכנסו לאתר של תהל שערים תוכלו לראות את כל הצעות המחיר הרצויות. כמובן, עליכם להיעזר בבעל מקצוע כדי להגיע לבחירה הנכונה. כניסה לאתר של תהל שערים תוביל אתכם ליצירת קשר עם אנשי המקצוע המובילים בתחום שיוכלו להעניק לכם אפשרויות בהתאם לתקציב שלכם.