תליית טלוויזיות לבית: מאיפה מתחילים?

תוכן עניינים

תליית טלוויזיות לבית היא טרנד שתופס תאוצה בתעשייה. הטרנד עדיין לא מיינסטרים, אבל הוא גדל בהתמדה. מגמה זו זכתה לפופולריות בגלל השימוש במערכות קולנוע ביתי והרצון לקבל חוויה סוחפת יותר. טלוויזיות תלויות אינן תלויות רק על קירות, אלא הן יכולות להיות מותקנות גם על קירות או תקרה. את הרעיון של תליית טלוויזיות לבית אפשר למצוא את תחילת שנות ה-2000 כאשר אנשים התחילו לתלות מכשירי טלוויזיה על הקירות שלהם. זה נעשה בעיקר על מנת לחסוך במקום ולגרום לחדרים להיראות מרווחים ומודרניים יותר עם פחות ריהוט. המגמה נמשכה כשאנשים רצו שהבתים שלהם ייראו כמו אולמות קולנוע עם כל האפקט הקולנועי שמגיע איתו – מסך גדול, סאונד היקפי וכו'.

הרבה אנשים מחפשים את הדרך הטובה ביותר לתלות טלוויזיות בביתם. הסיבה לכך היא שהם רוצים לוודא שהם יקבלו את חווית הצפייה הטובה ביותר מבלי להתפשר על עיצוב הבית שלהם. הדרך הנכונה לתלות טלוויזיות בבית תלויה במה שיש לך. זה אומר שעליך לשקול את הרהיטים ואת הקישוטים האחרים שלך לפני שתחליט על הדרך הנכונה לתלות את הטלוויזיה שלך. הדרך הלא נכונה עלולה לגרום לנזק או אפילו גרוע מכך, לפציעה! תליית טלוויזיות עלולה להיות מסוכנת, לכן חשוב שתנקוט באמצעי בטיחות לפני שתנסה את הפרויקט הזה בעצמך. רוצים לדעת עוד על תליית טלוויזיות? לחצו כאן.

תליית טלוויזיות לבית היא טרנד הולך וגדל ויש הרבה סיבות לשקול את האפשרות. חלק מהם הם:

  •  ניתן לתלות את הטלוויזיה על הקיר ולא לתפוס הרבה מקום.
  • אין צורך להרכיב טלוויזיה על הקיר, מה שאומר שלא צריך לבצע קידוחים או הברגות.
  • קל להסתיר כבלים וחוטים מאחורי הטלוויזיה.
  • סוג זה של התקנה הוא פחות יקר מאשר אפשרויות אחרות כגון התקנת תושבת קיר או הרכבה על חתך.

תליית הטלוויזיות בסלון

טרנד תליית הטלוויזיות בסלון הולך וגובר עם השנים. מגמה זו היא תוצאה של אנשים שרוצים לחוות חוויה סוחפת יותר עם הטלוויזיה שלהם, כמו גם יכולת לחסוך מקום על ידי הנחתה על הקיר. הבית הראשון שראיתי עם טלוויזיה תלויה על הקיר היה הבית של ההורים שלי. כשהייתי צעיר, אבא שלי היה יוצא לקנות טלוויזיות חדשות מדי פעם ואז הוא היה תולה אותן בסלון שלנו. היו לו שתי טלוויזיות גדולות שם למעלה – אחת לצפייה בספורט ואחת למשחקי וידאו. כשעברנו לגור בבית משלנו, נפטרנו מכל הטלוויזיות הישנות האלה כי הן היו גדולות מדי ותפסו יותר מדי מקום. הייתה לנו טלוויזיה קטנה שישבה על האח שלנו במקום. תליית טלוויזיות לבית היא טרנד שצובר תאוצה בשוק. הטרנד של תליית טלוויזיות בבתים קיים כבר זמן מה אך הוא צבר פופולריות בשנים האחרונות. ישנם יתרונות רבים של טרנד זה כמו הגברת המשיכה האסתטית של החדר, לוודא שהטלוויזיה נראית מכל מקום בחדר ומניעת מאנשים לחטט בחלל האישי שלך. ישנם שני סוגים של טלוויזיות תלויות – האחת מקובעת לקיר והשנייה ניתנת להתאמה לפי הצרכים שלך. הסוג הקבוע מגיע עם חומרה הכוללת ברגים וסוגריים המקלים על ההתקנה על כל קיר מבלי לפגוע בקירות או ברכוש. הסוג המתכוונן מגיע עם חומרה הכוללת ווים, מנופים וגלגלות שניתן להתקין על כל פינת תקרה או קורה

תליית טלוויזיות לבית

טלוויזיות הן בחירה פופולרית לעיצוב הבית. הם מגיעים בצורות, גדלים וצבעים שונים וניתנים לתלייה מהתקרה או מהקיר. אתה יכול למצוא אותם ברוב החנויות, מה שמקל על מציאת המושלם עבורך. תגלו שישנם סוגים רבים ושונים של טלוויזיות זמינות בשוק כיום, אשר תוכננו עם מטרות ספציפיות בחשבון. לדוגמה, אם יש לך דירה קטנה או סתם רוצה לצפות בטלוויזיה בתקציב נמוך, עליך לשקול רכישת טלוויזיית LCD במקום טלוויזיית OLED. טלוויזיית LCD היא בדרך כלל זולה יותר ופחות יקרה מטלוויזיית OLED מכיוון שהיא לא דורשת חומרים כל כך איכותיים כדי לגרום לה לעבוד – אבל יש לה גם תמונה באיכות נמוכה יותר מאשר טלוויזיית OLED.