שילוב פרופיל בלגי בעיצוב הבית

תוכן עניינים

עיצוב בית הוא דבר חשוב מאוד. תהליך שיפוץ בית או תהליך בניית בית חדש, דורשים בחירת סגנון עיצוב והתאמת החלל כולו לסגנון הנבחר. בתהליך עיצוב בית יש צורך בין היתר לבחור את הצבעים הנכונים לכל חלל, להתאים את התאורה הנכונה, לשלב ריהוט נכון ואלמנטים דקורטיביים שונים ועוד. אחד החלקים החשובים בעיצוב הבית הוא כל מה שנוגע לחלונות, דלתות, ויטרינות ועוד. כמו כן, חלק חשוב נוסף הוא כל מה שקשור לבחירת רצפות, בלטות, רצפת פרקט, שטיחים ועוד. חשוב לדעת כי השילוב בין שני האלמנטים הללו משפיע באופן מהותי על עיצוב החלל כולו. פרופיל אלומיניום מרובע בלגי וכן חלונות אלומיניום משפיעים רבות על התאורה, על בחירת פרקטים או שטיחים ועל האטמוספירה הכללית בחלל החדר.

מהו פרופיל בלגי?

פרופיל בלגי הוא חלק מאסכולת עבודות אלומיניום. עבודות אלומיניום עשוי מדפנות עבות או דקות והוא מספק איטום יעיל מאוד מפני אור, קור, חום ורעש. בנוסף לבידוד, ריבוי סגנונות העיצוב של פרופיל בלגי מהווה יתרון עיצובי משמעותי מאוד שכן, ניתן לבחור את הפרופיל הנדרש בהתאם לכל סגנון עיצוב. ניתן למצוא פרופילים מעין אלה בצבעים שונים וכן בשילוב חומרי גלם שונים כגון: עץ ואלומיניום. תהליך ההרכבה של פרופיל בלגי הוא פשוט ומתבצע באופן מודולרי והחורים המוכנים מראש מקלים על עבודת ההתקנה וכן על התיקונים הנדרשים במקרה הצורך.

כיצד משלבים פרופיל בלגי בעיצוב הבית?

ניתן לשלב פרופיל בלגי בעיצוב הבית בסגנונות שונים של עיצוב. כדאי מאוד לשלב בין סוגי פרקטים שונים לבין פרופילים בלגיים מסוגים שונים, כך לדוגמא: שילוב בין פרקט בצבעי עץ חום אדמוני ופרופיל בלגי עם זכוכית מולבנת, יכול ליצור בבית אווירה פתוחה ויחד עם זאת חמימה. במקרה של דירות עם תאורה טבעית לא מאוד חזקה, ניתן לשלב בין פרופיל בלגי לבין שטיחים במקום פרקטים וכך מונעים תאורת יתר או סנוור מהחזר האור של הפרקט. שטיחים לא מחזירים אור ועל כן ניתן לבחור בכל צבע שרק רוצים ולשלב זאת עם פרופיל בלגי סטנדרטי.

חשוב לשים לב שבמקרים רבים העובי של פרופיל בלגי הוא משמעותי מאוד ולא כדאי להתעלם ממנו. לרוב הפרופיל המדובר יהיה מורכב מאלומיניום אך לעיתים הוא יהיה מורכב ממתכות אחרות. כדאי מאוד לבחור את הפרופיל באחת הצורות הגיאומטריות היפות והנעימות לעין אשר יוצרות שילוב של הרמוניה.

הגודל והעובי של מסגרת פרופיל בלגי מהווה בסיס חשוב מאוד לעיצוב שכולו מבוסס על חלומות זכוכית. את החלונות עם הפרופיל המדובר ניתן להתקין במטבח, בסלון, בחדרי הילדים או בחדרי השינה. ניתן ליצור גם מעטפת מקורית מסביב לדלת הכניסה.

חשוב לדעת כי בניגוד למה שנהוג לחשוב, הפרופיל הבלגי לא יוצר מראה של בית שקוף וניתן להשתמש יחד עם הפרופיל המדובר גם בלוחות זכוכית צבעונית וחלבית. אם אתם מעוניינים לשמור על הפרטיות שלכם, מדובר על זכוכיות שיתאימו מאוד לביתכם ובד בבד, ישתלבו עם הפרופיל המדובר. כל בית בישראל וכל דירת מגורים יכולה להנות משילוב של פרופיל בלגי בעיצוב הכללי של החלל, אך חשוב מאוד ללא ספק לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר הן להתאמת הפרופילים לסגנון עיצוב ביתכם והן להתקנת הפרופיל בצורה הטובה ביותר.