קידוח דלתות וקירות בטון- באחריות!

תוכן עניינים

בזמן שיפוץ, בניה והרחבה של מבנה יהיה צורך להזמין שירותי קדיחה וניסור של בטון. מדובר בפרוצדורה המצריכה צוות מומחים, כלים ואמצעים לניסור של בטון בצורה בטיחותית, איכותית ומדויקת. ניסור דלת בטון הינה פעולה בה מנסרים באמצעות מכשיר לקידוח וניסור בבטון אזור המיועד לפתח או דלת מעבר בבניין העשוי מבטון. במקרים אלו יש צורך לנסר את צורת הפתח בצורה שתהיה מתאימה לדלת אותה יחברו בסיום הבניה ו/או השיפוץ, אז מתקינים דלת חזקה וחדשה למסגרת הבנויה היטב. עבודות ניסור בטון הכרחיות במגוון רחב של פרויקטים ושיפוצים – בנייני מגורים, ממ"דים, בתים פרטיים ומבני ציבור אחרים.

יש לכם צורך בשירותי ניסור בטון מקצועיים? אל תתחילו מבלי לקרוא לחברת המנסרים – ניסור בטון – החברה המקצועית מספר אחת בישראל לקידוח וניסור בבטון!

אילו מקרים מצריכים ניסור דלת בטון

כאשר יש צורך לבצע ניסור ו/או קידוח במבנה העשוי בחלקו משכבות עבות של בטון, האמצעים הסטנדרטיים של קדיחה לא יעבדו כאן. בטון הינו חומר בניה משוריין ועב, המשמש לבניה חזקה ועמידה בפני פגעים שונים כמו פגיעות טילים למשל. בעת הצורך יהיה נדרש לבצע שינויים, שיפוצים ובניות חדשות כך שהמבנה הישן אינו תואם את הסטנדרטים והדרישות של המבנה החדש על הנייר, מה שאומר שאתם חייבים לקרוא לשירותי המנסרים – ניסור בטון על מנת להוציא לפועל את התוכנית החדשה לשינוי במבנה וניסור הדלת או הפתח.

איך מתבצעת עבודת ניסור בטון במבנה

כיוון שמדובר במלאכה הדורשת כלים ואמצעים מתאימים, לא כל אחד יכול להימנות על התפקיד הזה. אתם חייבים עבודה מקצועית, מדויקת ובלתי מתפשרת בכל הנוגע לניסור בטיחותי וזהיר. יש לקחת בחשבון את העובדה שיציקה של בטון באזורים כבר מוגמרים עלולה להתקלקל ולהיהרס על ידי ידיים לא מקצועיות ושימוש בכלים ואמצעים לא מתאימים. לכן, בכל הזדמנות שיש לכם לבצע ניסור דלת בטון או קירות בטון, יש לכם רק כתובת אחת – המנסרים – ניסור בטון.

עבודה זהירה ובטוחה זה מאסט

כיוון שבניסור של בטון יש דרישה לידיים מקצועיות וציוד חזק ביותר, מדובר במלאכה מסוכנת המצריכה אישורים והיתרים. לא כל אחד עם מכשירים יכול לעשות את זה, ובטח שלא בצורה מדויקת וזהירה. אתם חייבים לוודא כי החברה אותה אתם ממנים על תפקיד ניסור דלת בטון או קיר בטון תשמור על כללי הבטיחות והזהירות, ותנקוט בכל הצעדים הדרושים על מנת להוציא מן הכוח אל הפועל את הפעילות בצורה הכי זהירה, חכמה ומדויקת שיש.

העלות של קדיחה וניסור בבטון

עלות העבודה תלויה בהיקף הפרויקט שלכם, בדרישה לשינוע של כלים ואמצעים וכן שימוש בחומרים אותם יש להזמין מבעוד מועד. טווח להעריך באופן גס כי המחיר המקובל לניסור של דלקות בטון יכול לנוע סביב -1500 ₪ ומעלה, בהתאם לרמת המורכבות והדרישות הנוספות. במידה ואתם רוצים לשמוע עוד פרטים בנושא, צרו קשר עם המנסרים – ניסור בטון ונשמח לעמוד לרשותכם.