פרגולה חשמלית למרפסת

תוכן עניינים

אין דבר יותר מהנה מאשר לחזור הביתה לאחר יום עבודה או לימודים מפרך, ולנחות על ערסל אשר תלוי במרפסת הבית. הנוחות בכך שיש מקום להתאוורר מבלי לצאת מהבית, חוסכת את ההתארגנות הכרוכה ביציאה, ומאפשרת לשבת ולנוח במרחק של כמה מטרים מהסלון.

השימוש במרפסת לא מסתכם רק במנוחה, אפשר לבצע שם פעולות רבות שלא היינו עושים בבית, כמו למשל להכין בשרים על האש, או כל דבר מלכלך אחר.

עם זאת, ישנם לא מעט שעות ביום בהם השמש שולחת את קרניה היישר אל המרפסת, והשהות הופכת להיות לא נעימה. הפתרון בו משתמשים כבר שנים רבות הוא בנייה של פרגולה חשמלית למרפסת אשר מספקת הצללה למרפסת ומאפשרת לשבת בה בנוח בכל שעות היום, ואפילו כשיורד גשם.

 

הפתרון העדכני – פרגולה חשמלית למרפסת

כמו כמעט כל נושא ודבר בחיים שלנו, גם בנושא הפרגולות ישנה התקדמות ושינויים אשר נגרמו בזכות ההתקדמות הטכנולוגית. כיום מי שרוצה פתרון מוצלח יותר עבור הצללת המרפסת שלו בוחר דווקא בפתרון של פרגולה חשמלית למרפסת.

אנו בחברת צל וילון, יודעים שמדובר על פרגולה אשר דומה במראה שלה לפרגולה רגילה, אך היא מחוברת למערכת חשמלית אשר מאפשרת מגוון של פעולות אותם אפשר לבצע בפרגולה מבלי לטפס אפילו פעם אחת על סולם.

השליטה על המערכת נעשית מתוך הבית באמצעות בקר חיצוני, והפונקציה הבסיסית ביותר היא פתיחה וסגירה של הפרגולה באמצעות לחיצת כפתור פשוטה. פונקציה מתקדמת יותר היא למשל פתיחה או סגירה חלקית לפי הצורך כאשר אתם יכולים לשלוט בצורה מדויקת על כמות האור והצל אשר חודרת אל המרפסת.

 

מה משפיע על מחיר התקנת פרגולה חשמלית למרפסת?

המחיר של התקנת פרגולה חשמלית למרפסת הוא דבר שמשתנה מאוד על פי פרמטרים רבים.

הדבר הראשון שמשפיע על מחיר התקנת הפרגולה הוא גודל המרפסת אותה אנחנו רוצים לקרות, ככל שמדובר על מרפסת גדולה יותר יש צורך ביותר קירוי ובמערכת יותר גדולה וחזקה.

דבר שני אשר משפיע על מחיר הפרגולה הוא סוג המערכת בה אתם בוחרים, כאשר מדובר על מערכת משוכללת עם פונקציות רבות המחיר יעלה בהתאם, ויהיה יקר יותר מאשר מחירה של מערכת בסיסית.

דבר נוסף הוא חומר הגלם ממנו הפרגולה עשויה, למרות שמובן שכל פרגולה עשויה מחומר אשר עמיד בתנאי מזג האוויר שהרי זה מטרתה של הפרגולה, עדיין ישנם חומרים טובים יותר אשר מחזיקים לאורך זמן רב יותר מאשר אחרים, והם כמובן יקרים יותר.