ניקיון חניונים – כיצד ועד הבית צריך לפעול?

תוכן עניינים

 

 

בלא מעט אזורים צפופים בישראל ישנם חניונים תת קרקעיים שאמורים לפתור את בעיות החנייה. בחניונים הללו ניתן להחנות את הרכב, ובו בזמן לדעת כי הוא יחסית שמור ומוגן. אך בכל בניין מגורים שיש בו חניון תת קרקעי, האחריות על ניקיון חניונים מופקדת בידיים של ועד הבית. בנוסף לכל העבודה השוטפת של ועד הבית, ישנו צורך גם לדאוג לכך שהחניון יישאר נקי. מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון חניונים בירושלים? אנו הבאנו לכם את כל הפרטים החשובים.

 

תדאגו להודיע לדיירים על הניקוי מראש

כאשר אתם מבצעים ניקיון חניונים בירושלים על ידי חברה מקצועית, עליכם לקחת בחשבון כי יהיה עליכם להודיע על כך לדיירים. הסיבה היא שמוטב שהרכבים לא יהיו בחניון בעת ביצוע הניקיון, כך יהיה אפשר להשיג את התוצאה הכי טובה שיש. בנוסף לכך גם הדיירים עצמם ככל הנראה לא ירצו להשאיר את הרכב שלהם בחניון כי הוא עשוי להתלכלך בתוצאה מהניקוי שמתבצע. כך שמדובר כאן על אינטרס משותף של כל הצדדים, ולכן מוטב כי תודיעו על כך מראש ותחסכו אי נעימות לכל הדיירים.

 

התריעו על אזורים שדרושים ניקוי מקיף

בכל חניון יהיו מקומות שצריך לדאוג כי הם יקבלו ניקוי מקצועי הרבה יותר. מדובר על האזורים שככל הנראה גם צפויים להתלכלך שוב ראשונים, ולכן מוטב לנקות את האזורים הללו בצורה מקצועית. כל חברה המציעה שירותי ניקיון חניונים בירושלים צריכה להכיר את האזורים הללו. מדובר על אזורים שצריכים לקבל הרבה תשומת לב, כך שתוכלו לדעת כי הם נקיים בצורה מוחלטת. אם החברה לא תכיר את האזורים הללו, היא עשויה שלא לנקות אותם בצורה מקצועית. אל תסמכו על החברה שהיא זאת שתגלה את כל אותם אזורים.

 

סכמו עם הדיירים על העלות של הניקוי

לכל חברת ניקיון חניונים יש את העלויות שלה, ולכן מוטב כי תסכמו מראש עם כל הדיירים על העלויות השונות. כל הדיירים ירצו שהחניון שבו הם מחנים את הרכב שלהם יהיה נקי. אך עדיין יכולה להיות בעיה בכל מה שקשור להוצאה השוטפת שאותה צריך לשלם לחברת הניקיון. מוטב כי אתם בתור ועד הבית תקבלו את ההחלטה ביחד עם הדיירים כך שההחלטה תהיה החלטה שמוסכמת על הרוב. אם ההחלטה לא תהיה מוסכמת על הרוב, היא עלולה להוביל ללא מעט בעיות בהמשך הדרך. אל תגידו כי אתם לא ידעתם, הכינו את הדיירים לכך מראש.

 

הקפידו על ימי ניקיון קבועים מראש

ניקיון חניונים בירושלים מחייב אתכם לדאוג כמו שכבר אמרנו לכך שהחניון יהיה פנוי ונוח לניקוי. בתור ועד הבית אתם לא צריכים להתעסק עם הנושא הזה יתר על המידה, גם ככה יש לא מעט נושאים שעשויים להעסיק אתכם. לכן ההמלצה שלנו אליכם היא פשוט לקבוע עם אותה חברת ניקיון חניונים ימים קבועים שבהם היא תגיע. כך הדיירים עצמם יוכלו לדעת כי באותו יום ספציפי ככל הנראה אמור להתבצע ניקוי של החניון.

 

ועד הבית חייב להיות זמין בעת הניקיון

אומנם חברה המספקת שירות ניקיון חניונים היא כזאת שתסתדר לבד, וברוב המקרים היא לא תצטרך אף סיוע. אך בפועל תמיד יכולות להתרחש פעולות לא מתוכננות, כאלה שמחייבות את ועד הבית להיות זמין. לכן אם אתם יודעים שמגיעה חברת ניקיון, מוטב כי תהיו נוכחים בקרבת מקום. כך שאם היא תצטרך את ועד הבית, יהיה לה אל מי לפנות ועם מי לדבר.