חיבור תריס חשמלי לבית חכם

תוכן עניינים

אנו חיים בעולם טכנולוגי מתקדם מאוד אשר נותן את אותותיו בכל רבדי החיים שלנו. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת כיום לכל אדם להשתמש בה גם עבור הבית שבו הם מתגוררים ולהטמיע בבית מערכת חשמל חכמה אשר משפרת את איכות החיים של דיירי הבית בצורה משמעותית מאוד. בית חכם הוא למעשה בית שבו קיימת מערכת שליטה ממוחשבת החולשת על מערכות המבנה ועל מכשירי החשמל שבו. בית חכם כולל מערכת בקרה מרכזית וכן מפסקים שבאמצעותם יתבצע יבור המכשירים השונים למערכת.

בתים חכמים יכולים להגיע ברמות שונות של שליטה. יש בתים שבהם המערכות מקבלות החלטות הנוגעות לתפעול המכשירים השונים כגון: בדיקה של תנאי התאורה הטבעית או מזג האוויר כדי להחליט האם להפעיל את התאורה החשמלית או המזגן, יש מערכות שמאפשרות הגדרה של תרחישי הפעלה ומוגדרים מראש ויש אחרות שמתמקדות בצורה הפשוטה שהאדם יכול להפעיל את המערכות הללו בכוחות עצמו דרך המחשב הנייד או הטלפון החכם.

היתרונות בהתקנת תריס חשמלי לבית

אחת הפעולות שאנו מבצעים לא מעט בביתנו היא פתיחה וסגירה של התריסים בחלונות. אנו עושים זאת כדי לאוורר את החדרים השונים בבית, להכניס אליהם אור או לחילופין לסגור תריסים בסוף יום כדי להחשיך את החדר או לקבל פרטיות. תריסים בבתים פרטיים לרוב מופעלים בצורה ידנית וכל פתיחה או סגירה של התריס כרוכה בהפעלת כוח מסוים. כמו כן, ישנם מקרים שונים שבהם הפעולה המדוברת מעייפת ועל כן, כיום במסגרת בית חכם, ניתן להוסיף תריסים חשמליים לבית שתהיה אפשרות לשלוט על הפתיחה והסגירה שלהם מרחוק.

לתריסים מעין אלה יש יתרונות רבים: הקלות והנוחות של פתיחת וסגירת תריסים מרחוק על ידי לחיצת כפתור מהווה ללא ספק את היתרון המרכזי של התריסים הללו, אך מעבר לכך, מכיוון שלא מפעילים כוח על התריסים הם נשמרים בצורה טובה יותר, הם לא מתקלקלים או ניזוקים בשל פתיחה וסגירה חזקים מדי והם מאפשרים לכל אדם לסגור או לפתוח אותם מתי שהוא רוצה מבלי שהוא יידרש לבצע פעולה פיזית ולהשקיע מאמץ כלשהו.

חיבור התריסים החשמליים בבית למערכת בית חכם

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של התקנת התריס החשמלי בבית מעבר לנוחות הרבה שהתריס מציע הוא למעשה האפשרות לחבר את התריס החשמלי למערכת בית חכם. בתים חכמים הם בתים שבהם ניתן לבצע פעולות רבות הפעלה קולית או ממוחשבת. בבית חכם ניתן להפעיל כמה מערכות ביחד כגון: להוריד את התריסים, לפתוח את האור בפעולה קלה ומוגדרת מראש. כמובן שחשוב מאוד לחבר את הפעלת התריס החשמלי למערכת בית חכם בצורה הטובה ביותר. מראש יש לבחור בחברה אשר מציעה מערכת בית חכם, אשר ידועה כחברה מובילה ומקצועית בתחומה. יש לבדוק מול החברה שהיא מציעה לחבר את התריסים החשמליים למערכת. כמובן שכדי שתהיה יכולות של המערכת להשפיע על התריס יש להתקין מנוע לתריס החשמלי ואז להטמיע אותו בתוך המערכת של הבית החכם.

אין ספק שפתיחה וסגירה של תריסים בשליטה מרחוק, זה דבר שמציע נוחות מקסימלית לדיירי הבית ועל כן, אם החלטתם שאתם מעוניינים לחבר תריס אלומיניום חשמלי במערכת בית חשמל, כדאי שתבחרו בחברה מקצועית ואמינה שתעשה זאת עבורכם.