היתרונות בפנטהאוז מול הים

תוכן עניינים

לגור בפנטהאוז הוא מעין שיקוף של החלום האולטימטיבי בעולם המגורים. זה לא שכולם רוצים לגור בפנטהאוז וזה לא שכל פנטהאוז יכול להציע את אותה חוויית מגורים, אבל בהחלט מדובר בנכס מגורים שנחשב למעין חלום עבור מרבית האנשים ולא בכדי. היתרון המובהק ביותר של כל פנטהאוז הוא כמובן הנוף. דירת הפנטהאוז היא הדירה הממוקמת בקומה הגבוהה ביותר בבניין ובהתאם לכך נהנית מעמדת הנוף הטובה ביותר בבניין ובדרך כלל גם בסביבה כולה. אבל זהו לחלוטין לא היתרון היחיד של פנטהאוז, לבטח לא של פנטהאוז מול הים.

 

יתרון מספר אחת – נוף מדהים

ככלל, זה לא כל כך משנה באיזו סביבה ממוקם הפנטהאוז, הנוף שישתקף ממנו הוא בדרך כלל נוף מדהים ולבטח נוף טוב יותר מהנוף שממנו יכולה ליהנות כל דירה אחרת באזור. לתמונת הנוף הזאת מתלווה בדרך כלל גם תחושת העליונות של המיקום הגבוה ביותר באזור, מעין מיקום שמאפשר לכם לראות את כל מה שנעשה באזור, בעוד אף אחד לא יכול לראות אתכם. זה אולי נשמע כמו עניין פעוט, אבל כשאנו מנתחים את הסיבות השונות שבגינן אנשים רבים חולמים על דירת פנטהאוז בעיר ימים, הרי שגם זה הוא פרמטר שאי אפשר להתעלם ממנו, גם אם הוא מתקיים ברמה התת מודעת בלבד.

 

יתרון מספר שתיים – מרחבי חוץ

יתרון מובנה נוסף של פנטהאוז מול הים ופנטהאוז בכלל הוא העובדה שמדובר בדירה שבנויה במיוחד סביב מרחבי החוץ המקיפים אותה. דירות פנטהאוז למכירה בעיר ימים יכללו בדרך כלל שטח גדול של מרחב חוץ בצורת מרפסת או מעין מפלס חיצוני שמקיף את הדירה 360 מעלות או בחלק ניכר מהשטח המקיף אותה. במקרים רבים, שטח מרחב החוץ של דירת הפנטהאוז יהיה גדול יותר משטח הדירה עצמה ויש לכך המון משמעות בחוויית המגורים הכוללת בדירה כזאת, חוויה שלא ניתן להגדיר אותה אחרת מאשר קידוש הפנאי.

 

יתרון מספר שלוש – זה מול הים

אחרי שאמרנו את כל זה, אפשר לעשות כעת את החיבור עם הים. פנטהאוז מול הים הוא פנטהאוז שנהנה מהיתרונות הקודמים אותם פירטנו, כשהנוף אליו הוא משקיף הוא ים כחול עצום ממדים הפרוש בפניו. אז אם דירת פנטהאוז היא חלום המגורים האולטימטיבי של מרביתנו, הרי שדירת פנטהאוז מול הים היא החלום של החלום וללא ספק אלו הן גם דירות הפנטהאוז היקרות ביותר גם לרכישה וגם להשכרה. דירות בקו ראשון לים אלה נבנות ומעוצבות בדרך כלל סביב קונספט הפנאי, הבילוי והחיים הטובים. הן יכללו בדרך כלל שטח גדול של מרחבי חוץ, לבטח בצד הדירה המשקיף אל הים ויזכו לעיצוב מודרני שכל כולו פינוק, איכות חיים וסטנדרטים גבוהים של מגורים בכל המובנים. אבל אם יש לכם את האפשרות לקנות או לשכור פנטהאוז מול הים, אתם לבטח כבר מבינים מדוע כדאי לכם לקפוץ על המציאה כבר עכשיו.