בדיקת רטיבות בקירות: איך להימנע מנזקים?

תוכן עניינים

קניתם דירה חדשה וזיהיתם רטיבות בקירות? עליכם לדאוג לטפל בה כמה שיותר מהר. איתור נזילות בקירות הוא אחד הדברים החשובים ביותר בדירה שלנו.

איתור מהיר יכול למנוע נזק רציני הן בהיבט הכספי והן בהיבט האסתטי של הדירה שלנו. סימנים ראשונים של רטיבות אנו נראה בדרך כלל סימני עובש על הקירות שלנו.

את העובש קשה מאוד לפתור ולכן עלינו לדאוג שהוא לא יתרחב ויתפשט לקירות רבות ברחבי הדירה שלנו.

בעזרת בדיקת רטיבות בקירות, נמנע חבלה עתידית בדירה שלנו.

רטיבות בקירות יכולה להתרחש כאשר האטימות באותה הדירה חלשה במיוחד בדירות ישנות וזו אחת הסיבות המרכזיות שיש לדאוג לתנאי סביבה ראויים ותשתיות חדשות.

לכן, במידה המצב יחריף ככל שלא נטפל בבעיה.

מי בעל המקצוע שמבצע בדיקת רטיבות בקירות?

כאשר אנו מזהים סימני עובש ראשונים בקיר, עלינו להזמין מיד בדיקת רטיבות בקירות על מנת שזו לא תזלוג לחללים נוספים ברחבי הבית ותגרום לנזק רב על יתר קירות הבית.

את בדיקת הרטיבות בקירות יבצע מהנדס מומחה אשר עבר הכשרה מקצועית ויסודית בתחום הנדסת הבניין עם ידע מקצועי.

בעל המקצוע יאבחן את מצב הנכס לפי הסוג שלו בהתאם התקנים והחוקים אותם קבעו הרשויות המקומיות השונות.

כיצד מתבצעת בדיקת רטיבות בקירות

המהנדס יעשה שימוש במגוון כלים טכנולוגיים מתמקדים אשר יעזרו לו לאבחן בצורה מדוייקת יותר את הבעיות בקיר. כך לדוגמא, הוא ייעשה שימוש במצלמה תרמית.

המהנדס עובר עם המצלמה על הקירות ועל הריצוף, זאת תוך חימום המין וזרימתם בצינורות השונות ברחבי הבית, ובכך יכול לאתר את הנזילות השונות.

באמצעות המצלמה התרמית, הוא יכול לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. חשוב לדעת כי קיימים מקרים שונים בהם השימוש במצלמה תרמית אינו חובה כלל. כך לדוגמא, בעת נזילה בביוב, המצלמה לא תוכל לזהות בעקבות העובדה שהיא מגיעה לסמטימטרים בודדים.

יתרה מכך, השימוש במצלמה התרמית עלול לייקר משמעותית את עלות בדיקת רטיבות בקירות וישנן בעיות אשר ניתן לפתור אותן בלי שימוש במצלמה התרמית.

מחיר בדיקת רטיבות בקירות

אנו בחברת טרמינל בדק בית, יודעים שלא קיים מחיר אחיד לבדיקה זו, שכן היא שונה מדירה לדירה.

המחיר ייקבע ע"פ סוג הנכס, איתור רטיבות בקיר, שימוש בכלי מתקדם כזה או אחר, היקף הבדיקה  והדירה וכמובן החברה אשר מגיעה לבצע את הבדיקה עצמה.

לכן מומלץ מאוד רגע לפני הזמנת הבדיקה, לעשות סקר שוק מקיף לפני שאנו בטוחים שאנו מזמינים את החברה המקצועית והמשתלמת עבורנו.