איך מתבצע ייבוש תת רצפתי?

תוכן עניינים

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך של ייבוש הרצפה באמצעות אוויר חם. החום מופק בהסעה וקרינה. החום מועבר אל פני הרצפה דרך רשת של צינורות או צינורות המותקנים מתחת לרצפה.

החום מופץ בצורה אחידה דרך הצינורות או הצינורות, מה שמבטיח שהוא מגיע לכל חלק ברצפה ולכל חיבוריה. תהליך זה גם מבטל כל סיכוי לחלחל מים לתוך המפרקים ולגרום נזק למבנה הבסיסי.

ייבוש תת רצפתי יכול להתבצע עם או בלי מסיר לחות. אם יש לך יחידת מיזוג אוויר, אינך צריך להשתמש במסיר לחות כדי לייבש את הרצפות שלך מכיוון שהן מייצרות אוויר קר שיעזור גם בתהליך זה.

ייבוש תת רצפתי הוא טרנד חדש בענף הבנייה

זהו תהליך המאפשר דרך מהירה, קלה וחסכונית לייבוש משטחים רטובים.זה נעשה על ידי התקנת מערכת של צינורות ומשאבות מתחת לפני הריצוף. המשאבה מזרימה מים חמים דרך הצינורות ואז היא מתחממת ל-60 מעלות צלזיוס לערך כדי לייבש משטחים רטובים.

מייבשים משמשים לייבוש משטחי הבטון לאחר התקנת החימום התת רצפתי. המייבשים הם מסוג אוויר מאולץ או קורן והם או חשמליים או גז.

התקנת מייבשים אלו נעשית על ידי קידוח חורים במשטח הבטון ולאחר מכן הכנסתם לחורים אלו. למייבשים אלו יש כניסת אוויר הכרחית המחוברת למקור חיצוני של אוויר דחוס, ויש להם גם יציאת פליטה המחוברת למערכת תעלות מקומית.

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך שמשתמש באוויר מחומם כדי לייבש את החלל. האוויר מחומם על ידי רשת של צינורות המותקנים מתחת לריצוף. רשת צינורות זו מחוברת לאחר מכן למערכת תעלות אוויר בבניין אשר מזרימה את האוויר החם מתחת לריצוף לשאר חלקי המבנה.

סוג זה של מערכת חימום מספק לבעלי בתים מספר יתרונות, לרבות יעילות מוגברת, צריכת אנרגיה מופחתת ושיפור איכות האוויר הפנימי.

 

להלן כמה יתרונות שיש לחימום תת רצפתי על פני מערכות חימום מסורתיות:

-תהליך ההתקנה של חימום תת רצפתי מהיר יותר ממערכות מסורתיות, מה שאומר שבעלי בתים יכולים לחסוך זמן וכסף בעלויות העבודה

-חימום תת רצפתי פועל גם בטמפרטורה נמוכה יותר מאשר מערכות מסורתיות, מה שאומר שהוא פחות סביר לגרום

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך המשמש לייבוש משטחים רטובים. זה נעשה על ידי שימוש במערכת זרימת אוויר רציפה וזה ידוע גם בשם ייבוש אוויר.

תהליך הייבוש התת רצפתי יכול להתבצע בדרכים שונות, בהתאם לסוג המשטח אותו מנסים לייבש, האזור שצריך לייבש ולזמן הפנוי. ישנם שלושה סוגים של ייבוש תת רצפתי: מגבון לח, מגב אוויר וייבוש בפיצוץ אוויר.

ייבוש תת רצפתי בניגוב רטוב נעשה על ידי ניגוב כל המשטחים עם מטלית או מגב רטוב לפני הפעלת המפוח למשך כחמש דקות. התהליך חוזר על עצמו עד שלא נותרו כתמי לחות גלויים יותר על הריצוף. למידע נוסף היכנסו עכשיו לפלמבר-טק.