איך לשכור שירותי תיקון והתקנת מזגנים

תוכן עניינים

מערכת מיזוג האוויר הביתית הינה השקעה לא קטנה אך חשובה מאין כמותה בכל מבנה – בית, חדר, משרד או אולם, כיוון שהוא מאפשר לנו לנשום ולשהות בסביבה נעימה ומאפשרת. נכון, מדובר בסכום כסף לא קטן שבא לידי ביטוי הן ברכישת המזגן והן בחשבון החשמל שיעלה לכם יותר, אך היום כבר כל ישראלי יודע שאי אפשר להעביר את הקיץ בלי מזגן שיהיה מופעל רוב שעות היום כשאנו בבית.

לכן, אתם חייבים לפנות אל טכנאי מזגנים מומחה שידע להתקין ולתקן לכם את המזגן בעת הצורך! כאן תוכלו לקבל המון מידע על כל מה שקשור לעולם המזגנים – הדגמים השונים, תקלות נפוצות, איך מעריכים מזגן על פי פרמטרים שונים ומתי כדאי להחליף לדגם חדש וטוב יותר.

 

הזמינו רק טכנאי מורשה!

קיים הבדל עצום בשירות שניתן לכם בין חובבן "חאפר" ללא הסמכה וללא רישיון ובין טכנאי מזגנים מקצועי שיודע כל תקלה ובעיה במזגנים על בורים. רק טכנאי מזגנים מומחה יכול לדעת להתקין ולתקן את המזגן שלכם ולטפל בכל סיטואציה, כמו למשל התקנת מזגן בממד, טיפול במקרה של נזילות מים, מנוע שעושה רעשים ועוד.

איך יודעים אם טכנאי מזגנים הוא מורשה או לא? פשוט מאוד, מבקשים לראות רישיון, או לחפש אותו באתרים אמינים של בעלי מקצוע ולראות את תוקף הרישיון שלו.

 

ניסיון קודם בהתקנה ותיקון של מזגנים

כמה שיותר ניסיון, יותר טוב. כאשר אתם רוצים לבצע התקנת מזגן בממד, אתם צריכים לבחור במישהו שכבר עשה את זה, ולא באחד שרק לפני חודש סיים את ההכשרה שלו ועד כה התקין במקרים בודדים בסלון או חדר פרטי. התקנת מזגן בממד שונה מהתקנה של מזגן בכל מקום אחר בבית, בשל המבנה הייחודי, הקירות, התקנת החיבור למנוע והצבתו של המנוע במקום המתאים בחוץ. יש לזה תנאים והגבלות שחייבים לתת עליהם את הדעת.

 

מקרה לדוגמה התקנת מזגן במרחב מוגן

טכנאי של מזגנים חייב לדעת בראש ובראשונה שבממ"דים ניתן להתקין רק מזגן עילי. הוא חייב להיות מותקן רק על גבי הקיר הפנימי ולא החיצוני. בשום פנים ואופן לא קודחים את הקיר חיצוני של הממ"ד לצורך כך. גם לאחר כל קידוח שנעשה במסגרת העבודה, חייבים לבצע איטום של החורים כנדרש. בנוסף, הצנרת שמתחברת למזגן ועוברת בקיר הממ"ד חייבת להיות מבודדת.

 

שומרים על נהלי בטיחות בממ"ד

בשל החשיבות של הממ"ד היותו חדר שאוטם כל אפשרות של חדירת חומרים כימיים ונשורת אטומית בזמן חירום, יש לתת מענה לדבר זה. חשוב מאוד להתקין ברז לנטרול מערכת הניקוז בשעת חירום. מערכת הניקוז הינה מערכת המנקזת את המים שהמזגן מייצר ומעבירה אותם בצינור החוצה. כיוון שבשעת חירום הממ"ד חייב להיות אטום מכל צד, דואגים שהניקוז יהיה פנימה אל תוך חדר הממ"ד, בצורה זו המזגן יוכל להמשיך לעבוד.

מחפשים טכנאי מזגנים שידע כיצד להתקין ולהרכיב את המזגן בממ"ד שלכם בבטחה? הזמינו כאן!